Regulamin ŚCHE

REGULAMIN USŁUGI ŚCHE

  1. Warunkiem korzystania z Usługi Wykonania Świadectwa Energetycznego jest zapoznanie się̨ z niniejszym Regulaminem i jego akceptacja. Składając Zlecenie, Klient akceptuje treść́ Regulaminu.
  2. Zlecenia od Klientów są̨ przyjmowane za pomocą̨ wysyłanego Formularza Zgłoszeniowego.
  3. Zlecenie usługi przez Klienta na wykonanie usługi Świadectwa Energetycznego odbywa się po przez wypełnienie formularza Zgłoszeniowego, podanie niezbędnych danych osobowych i adresowych umożliwiających realizację Zlecenia.
  4. Zlecenie usługi realizuje się̨ poprzez wybranie odpowiedniego Formularza Zgłoszeniowego.
  5. Po złożeniu zlecenia i akceptacji wszystkich podanych danych dotyczących certyfikowanej nieruchomości Klient otrzymuje wykonane Świadectwo Charakterystyki Energetycznej na swój adres e-mail podany w Formularzu Zamówienia. Klient otrzyma, na podany w Formularzy Zgłoszeniowym adres e-mail, Fakturę do opłacenia za wykonanie usługi Świadectwa Energetycznego.
  6. W toku realizacji zamówienia Sprzedawca ma prawo kontaktować się z klientem celem uzupełnienia i weryfikacji informacji zawartych w formularzu a także przekazać́ dane z formularza zamówienia Podmiotom Współpracującym, które odpowiedzialne są̨ za wykonanie usługi i odpowiadają̨ za prawidłowe wystawienie świadectw charakterystyki energetycznej na podstawie danych przekazanych przez Klienta w Formularzu Zgłoszeniowym.
  7. Klient, zlecający usługę poprzez wysłanie Formularza Zgłoszeniowego zobowiązuje się do zapłaty za wykonanie Świadectwa Charakterystyki Energetycznej, ponieważ usługa wykonywana jest na indywidualne zamówienie zamawiającego, co stanowi jej niepowtarzalność.
  8. Złożone zamówienia realizowane są zgodnie w kolejności ich wpływów.