REGULAMIN USŁUGI ŚCHE
- Warunkiem korzystania z Usługi Wykonania Świadectwa Energetycznego jest zapoznanie się̨ z niniejszym Regulaminem i jego akceptacja. Składając Zlecenie, Klient akceptuje treść́ Regulaminu.
- Zlecenia od Klientów są̨ przyjmowane za pomocą̨ wysyłanego Formularza Zgłoszeniowego.
- Zlecenie usługi przez Klienta na wykonanie usługi Świadectwa Energetycznego odbywa się po przez wypełnienie formularza Zgłoszeniowego, podanie niezbędnych danych osobowych i adresowych umożliwiających realizację Zlecenia.
- Zlecenie usługi realizuje się̨ poprzez wybranie odpowiedniego Formularza Zgłoszeniowego.
- Po złożeniu zlecenia i akceptacji wszystkich podanych danych dotyczących certyfikowanej nieruchomości Klient otrzymuje wykonane Świadectwo Charakterystyki Energetycznej na swój adres e-mail podany w Formularzu Zamówienia. Klient otrzyma, na podany w Formularzy Zgłoszeniowym adres e-mail, Fakturę do opłacenia za wykonanie usługi Świadectwa Energetycznego.
- W toku realizacji zamówienia Sprzedawca ma prawo kontaktować się z klientem celem uzupełnienia i weryfikacji informacji zawartych w formularzu a także przekazać́ dane z formularza zamówienia Podmiotom Współpracującym, które odpowiedzialne są̨ za wykonanie usługi i odpowiadają̨ za prawidłowe wystawienie świadectw charakterystyki energetycznej na podstawie danych przekazanych przez Klienta w Formularzu Zgłoszeniowym.
- Klient, zlecający usługę poprzez wysłanie Formularza Zgłoszeniowego zobowiązuje się do zapłaty za wykonanie Świadectwa Charakterystyki Energetycznej, ponieważ usługa wykonywana jest na indywidualne zamówienie zamawiającego, co stanowi jej niepowtarzalność.
- Złożone zamówienia realizowane są zgodnie w kolejności ich wpływów.